środa, 7 września 2011

Galapagos sombra

Jaki cień może rzucać ten niewielki archipelag wysp słynący z wielkich żółwi i bardzo aktywnych wulkanów? Otóż całkiem spory na tych kilka miliardów chrześcijan, muzułmanów czy hinduistów, bowiem to tam swoje obserwacje świata przyrody poczynił niejaki Karol Darwin. Na podstawie których stworzył swoją teorię ewolucji. Nie chce oczywiście prowadzić tu bloga filozoficznego, więc póki co skupię się aby moje kolczyki i naszyjniki ewoluowały:)

sutasz

soutache

6 komentarzy:

  1. Twoje prace są niesamowite !!! Nie jestem w stanie stwierdzić, która podoba mi się najbardziej. Podziwiam i czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością czytam i oglądam :) I mam nadzieję na więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki wielkie i chętnie też do Was zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są niesamowite :) z przyjemnością dodałam do obserwowanych i będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dołączam sie do zachwytów i obserwujących!
    czy nie mozna komentować Twoich nowszych prac?

    OdpowiedzUsuń
  6. już zmieniłam ustawienia :)
    oczywiście już można :)
    dziękuję za te miłe słowa i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń